środa, 17 stycznia 2018

Dzikie konie jorveskie

Cześć! ♥

Jak pewnie zdążyliście zauważyć (a może jeszcze nie?) zmieniłam szablon bloga. Testowałam dwa szablony, ale jednak został ten obecny. Jedyne co mi nieco przeszkadza, to zbyt mała czcionka, której nie mogę zwiększyć, chyba że pogrzebałabym w kodzie szablonu. Ale się zwyczajnie nie znam i nie wiem jak to zrobić, wybaczcie mi to. Będę jeszcze pracować i myślę, że nie jest to jeszcze efekt końcowy. 
Chciałabym także zwiększyć jakość moich postów, aby były ciekawsze, lepsze.
Ogólnie wydaje mi się, że blog jest teraz taki "dorosły" (?) 
 Dajcie znać, czy Wam się podoba!

Dzisiaj środa - co oznacza aktualizację. Powrócił Gary Goldtooth z trzema dzikimi końmi jorveskimi.



Gary znajduje się przy drodze do wioski Jodłowego Gaju. Konie te są wolniejsze niż inne rasy, ale są szybsze od kucyków. Swoje ubarwienie zawdzięczają energii pandoriańskiej. W "wolnej przestrzeni" jaką są lasy, łąki, z daleka od ludzi posiadają efektowną maść. Natomiast przy wioskach i miasteczkach tracą tę właściwość i mają zwykłe ubarwienie. Kosztują 599 Star Coins. Będą dostępne w grze do 31 stycznia.

Jedyne, co mi przeszkadza, to to, że są budowy shire. Shire mi się jakby trochę znudziły i są po prostu zbyt wielkie. Wolałabym, żeby te konie były innej budowy - na przykład budowy tych małych koni jorveskich lub zupełnie innej, nowej. Te konie ratują się jednak maściami.

Wszystkie trzy maści wyglądają naprawdę ładnie, jednak moimi faworytami jest ten złoty i siwo-tęczowy. 

Pomarańczowo-fioletowy wygląda, jakby był wyciągnięty prosto z Pandorii. Ma ładny kolor grzywy i ogona. Podobają mi się jego fioletowe oczy. Jeśli chodzi o jego kolor przy wioskach, akurat podoba mi się najmniej z tych koni.
 Złoty się wyróżnia, na pewno nie da się przeoczyć kogoś, kto na nim jedzie. Jego złote oczy są czarujące. Przy miasteczkach jego maść jest śliczna, bardzo mi się.
 Siwo-tęczowy wygląda magicznie. Ma tęczowe akcenty - paski na pysku i grzbiecie. Jego oczy podkreślają wygląd. Maść przy miasteczkach jest szara, która zdecydowanie przypadła mi do gustu.

Nie spodziewałam się, że dzisiaj te konie zostaną dodane. Przez głowę przeszła mi myśl - skoro te dzikie konie są powiązane z Pandorią, to może to jest jakaś zajawka tego, że niedługo czekają nas kolejne zadania związane z fabułą?

A Wam podobają się nowe konie?

Uściski! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia