sobota, 20 stycznia 2018

Icemystery

Witajcie!

Dwa dni temu w mojej stajni zawitał Goldchance - koń jorveski ze złotym umaszczeniem. Postanowiłam, że kupię dziś tego siwo-tęczowego, który otrzymał imię Icemystery.



Jego maść przy wioskach i miasteczkach jest śliczna. Wtedy jego oczy mają kolor granatowy. Idealne połączenie! Mam wrażenie, że jego umaszczenie pasuje do białych i czerwonych róż. Jeżdżąc po Mistfall i szukając ładnego miejsca na zdjęcie, zauważyłam, że jego siwo-tęczowe ubarwienie coraz mniej mi się podoba. I tak zostało do teraz. Mam również wrażenie, że ten koń jest mniej "fotogeniczny" niż ten złoty - z Goldchancem zdjęcia zdecydowanie bardziej mi się podobają.

Średnio polecam zakup tego konia.

1 komentarz:

  1. Oj, znam to uczucie. Na początku jest super, a później przychodzi kontemplacja. :-/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia