czwartek, 25 stycznia 2018

Ponowna wizyta w Pandorii

Witam!

Wczorajsza aktualizacja mnie lekko zaskoczyła - nie spodziewałam się, że będzie to możliwość pojechania do Pandorii. Niestety nie są to zadania. Gdy w zeszłym tygodniu zostały dodane konie jorveskie, przypuszczałam, że może to mieć jakiś związek z Pandorią.

Ryfty prowadzące do Pandorii otworzyły się w różnych miejscach na wyspie, ze względu na panującą silną, pandoriańską energię w Jorvik. Codziennie jeden portal się otwiera i mamy możliwość przedostania się do magicznej, ale niebezpiecznej krainy.
Nie wiadomo, do kiedy ryfty będą dostępne.

 


W Pandorii pełno jest gigantycznych i małych grzybów, rudy pandorium, ciemnoróżowych krzaków, pięknych drzew, kolorowych roślin. A to wszystko najczęściej występuje w odcieniach różu. Oczywiście są tam latające płaszczki! Jest różowe niebo, ale zauważyłam, że u mnie zmieniło się na parę sekund na czerwone :o SSO dodało również miejsce na piknik i parę miejsc na grille. Wszystko wypełnione jest magią, niekoniecznie tą dobrą.

Pandoria jest na pozór niewielkim obszarem. Jednak nie jest taka mała i łatwo się zgubić. Wczoraj, gdy weszłam tam po raz pierwszy nie wiedziałam, gdzie jak dojechać, jak skądś wrócić i się gubiłam, aż w końcu zirytowana stamtąd wyszłam. Dzisiaj na spokojnie odkrywałam tę krainę. 
Jednak wolę tę (chyba) inną część Pandorii, w której pierwszy raz byliśmy i odbyło się pierwsze spotkanie z Anne. Było tam jeziorko i niewielka rzeka z pandoriańską lawą. Chciałabym tam się dostać.

Oczywiście wizyta w Pandorii nie obyła się bez zrobienia zdjęć!









Poza tym, widzieliście naszą Anne?


Zobaczenie jej było dla mnie szokiem. Myślałam, że będzie gdzieś ukryta, a tu taka niespodzianka. Anne znajduje się na tej Wyspie Więziennej. Jak na razie nie ma do niej dostępu. Musimy czekać na zadania.

Skoro energia pandoriańska jest tak silna w Jorvik, to w takim razie co nas czeka? Zadania fabularne w przeciągu paru tygodni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia