środa, 29 lipca 2015

Aktualizacje 29.07.2015

Hej.
Dziś środa, więc są aktualizacje.
Co dzisiaj dodali?

Całkowicie odnowione Morgany!
Nasze ukochane Morgany: podziwiane za swoje piękno, siłę i osobowość, od dłuższego czasu gościły na Wyspie Jorvik i były ulubieńcami większości osób w Star Stable. Wydawało się, że nie mogą one być jeszcze bardziej urocze, ale poczekajcie. Poprawiony wygląd i dodane animacje sprawią, że na pewno pokochacie je na nowo.

Pojedź do Jodłowego Gaju i zakochaj się w Morganach ponownie.

Hop hop na Plażę Fortu Pinta!
Tim ciągle znajduje się na Plaży Fortu Pinta i potrzebuje nadal pomocy w letnich przygotowaniach, dlatego pojedź do niego i spróbuj porozmawiać, nawet jeśli nie zawsze rozumiesz, co ma on na myśli.

Wyścig na plaży
Sprawdziliście już wyścig Plaży Fortu Pinta? Jeśli nie, nadszedł najwyższy czas! Bądźcie jak strzała, bądźcie jak wiatr, bądźcie jak papryka dla Tima!

Nowe ubrania i wyposażenie!
Słodki letni styl jest dostępny w sklepie na Plaży Fortu Pinta. Jeśli nadal nie wiecie co założyć, sprawdźcie koniecznie czy uda Wam się znaleźć nową stylówkę na plażę!

Targ koni
Eddie i Ferdinand otworzyli swój targ w Wiosce Zachodni Przylądek. Może pojedziecie i przywitacie się z nimi?

To wszystko w tym tygodniu. Jeśli uda się Wam zrobić zdjęcia z nowymi końmi, wstawcie je na naszym Facebooku lub Instagramie i oznaczcie #MyMorgan. Życzymy Wam cudownego tygodnia!

Podobają się Wam nowe morgany?Mi bardzo!
Jak dzisiaj dostanę moje konto to od razu pojadę je zobaczyć!
Ale, będę czekać no nowe maści bo może będą fajniejsze.
Nie mam też SC, i to jest główny problem xD Ale jak będzie double to na pewno kupię c:

Aly <3

4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę new morgany! O ile będę w klubie jeszcze, bo coś czuję, że ranga to mi napewno spadnie w dół... :( Aly zrozumiem jeśli mnie wywalisz... ~_~ Mama mi zrobiła niespodziankę na imieniny i okazało się, że jadę na obóz konny... Już 3 sierpnia. :( Ja naprawdę przepraszam, że mnie już prawie dwa tygodnie nie ma. :( Chciała bym chociaż na chwilkę wejść na SSO, ale nie mogę. /Iza -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że za niedługo wejdziesz.Rang nie spadła, może nie spadnie.

      Usuń
  2. Aly.. ;( Bardzo cię przepraszam :( Dzisiaj jest niedziela a ja płaczę. Postanowiłam odejść z klubu :( Po tym rajdzie. Adam był wredny dużo osób odeszło Odette była smutna i w ogóle ;( Postanowiłam odejść i zostawić was :( Nie dojdę do żadnego innego klubu ;{ Bardzo was polubiłam. Poznałam dużo bardzo miłych osób ;c Pamiętajcie o mnie. i Aly mam nadzieję że nadal będziemy się kolegować i wgl ;-; żegnaj <333333333 ;'{

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzenie tego klubu nie ma już sensu.Mam dość.Chyba go rozwiążę, co teraz piszę na poważnie...Ja sobie z Adamem jeszcze pogadam.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia