poniedziałek, 27 lipca 2015

SSO nocą ♥

Hej c:
Dzisiaj chciałam znowu wstawić na bloga zdjęcia z UH, ale nie chcę przesadzić z tymi zdjęciami z zamkniętych obszarów :) Może kiedy indziej c:

Lubię spędzać noce na SSO ♥ Wtedy jest przepięknie, cicho i spokojnie <3 (niekoniecznie na plaży FP xD)
A tymczasem łapcie moje zdjęcia z którejś nocki spędzonej na SSO xD

Na początek z dziewczynami z klubu pojechałyśmy do węża na Zapomnianych Polach c:
Nazywałyśmy go (już wcześniej) Stefan c: Na przeciwko Stefana w wodzie, jest też ryba, która płynie w miejscu :') Ja nazwałam ją Staś ♥
Potem śledziłyśmy jakąś dziewczynę która bawiła się z jedną dziewczyną od nas z klubu w DK, chyba xD


Potem pojechałyśmy na plaże FP <3

Dzikie densy xD
Wyginam śmiało ciało, wyginam śmiało ciało!

Kiełbaski c: Oczywiście nie mogłam usiąść .-.
Opalanie ^.^ Tak tak, opalam się pod gwiazdami xd
Nie wiem jak wam, ale mi wystarczy tylko  księżyc i gwiazdy xD

Zdjęcie nad wodą ☻
Piękne niebo ♥

Po prostu strzała <3

Zachodni Przylądek ☺

Mam więcej zdjęć, ale nie chce już Was nimi zamulać ;p
Alyssa ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia