wtorek, 21 lipca 2015

Rajd z panią Olą! :D

Cześć c:
 Dzisiaj na naszym kochanym miodku, był rajd z panią Olą, czyli Game Master Lovisą.
Rajd zaczął się pod stajnią Jodłowego Gaju.Kiedy pani Ola przyszła, każdy ją oczywiście witał c:
Gośćmi specjalnymi byli inni Game Masters.GM Willow, Zelda i Stella ^^
Ja widziałam wszystkich GM prócz Zeldy :c Oczywiście, były lagi .-. Dodałam połowę osób do ignora, (oczywiście tych których nie znałam). Ale i tak lagi nadal były, a igno pełny xD
Z JG ruszyliśmy rajdem do Valedale.Z Valedale pojechaliśmy na Pola Everwind na piknik.Z pól Everwind do Miasteczka Srebrnej Polany.Z MSP pojechaliśmy do Jarlaheim, mijając Zieloną Dolinę.Z Jarlaheim popłynęłyśmy promem do FP.W FP każdy hopsał do wody xD Na koniec był piknik i grill c: Wtedy pani Ola musiała już iść xd Wszyscy ją pożegnali.

Na samym rajdzie było fajnie, tylko były tłumy.Zastanawiam się jak wyglądał rajd wczoraj na ciastku xD Może było gorzej?Większe lagi?No nie wiem xD
/Aly :*


2 komentarze:

  1. O zdjęcie kiedy jeszcze byłam. xD Może być tło Aly? I Evelyn Cazryside prosiła, żebym powiedziała Ci, że odchodzi bo chce spróbować z własnym klubem. Ale pewnie wróci, tak mi przynajmniej powiedziała. /Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że może być c: Dziękuję! xD
    Życzę powodzenia Evelyn c:
    Wróci, jak nie wypali jej z klubem.Wątpię żeby poszła do innego klubu xD Ale zobaczymy.xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia