wtorek, 28 lipca 2015

Bardzo ważne informacje!

Hej c:
Zacznę od tych mniej fajnych informacji.
Więc, dostałam bana na 2 dni... :/ Za co? Za wstawianie zdjęć z zamkniętych obszarów. Wczoraj napisałam do supportu, dziś przeczytałam odpowiedź.Pani Ola napisała mi że natknęła się na mojego bloga, co mnie bardzo zaciekawiło jak pani Ola to zrobiła xd Później postaram się usunąć posty ze zdjęciami, za chwilę jadę do miasta, i piszę post na szybko. Wiedziałam że to się tak skończy, ale na szczęście to tylko dwa dni.

Druga informacja to że wyjeżdżam 1 sierpnia i wracam 10.Więc w tym czasie nie będzie postów.
Potem będą normalnie c:

Alyss <3

6 komentarzy:

  1. HAHAHAHHA XD No teraz ja z Corą się zajmujemy klubem :D Wczoraj zrobiłyśmy same tak jakby rajd xd Fajnie, że pani Ola natknęła się na twojego bloga :D. Ale z tymi zdjęciami to.. XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak śmiesz się z tego śmiać?! foch ;p jutro chyba wracam (miejmy nadzieję) xD Jestem bardzo ciekawa jakie były reakcje jak Cora Wam napisała że mam bana :') jakoś tak dziwnie jak nie mogę z Wami pisać i robić rajdów xD i czytać co wy wypisujecie :') Wiem że jakieś tam osoby poodchodziły ;-;

      Usuń
    2. Spokojnie XD Ja jak się o tym dowiedziałam to wybuchłam śmiechem. Mamy wszystko pod kontrolą XD Mogą bluźnić i pisać Caps Lockiem XDDDDDDD

      Usuń
    3. No ale tak czy inaczej wybuchłaś śmiechem i się śmiejesz ;p Jak wrócę to nie chcę się za was wstydzić xd od razu was do pionu postawie xD

      Usuń
  2. Jak oni mogli ci to zrobić!? Naszej kochanej Aly... :( I tw to z naszego bloga też trzeba by to usunąć... :3 /Iza M.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia