czwartek, 23 lipca 2015

Trzy dzisiejsze wydarzenia c:

Hej c:
Dzisiaj był u u mnie bardzo fajny dzień na SSO.
Mianowicie, wbiłam reputację, mój koń osiągnął 15 lvl i zmieniłam kolor oczu.

Zacznę od początku. xd
Pierwszym zdarzeniem było to, że wbiłam reputację (podziwianą) w Ekspedycji Stoneground'a.


Potem wbiłam u mojego pinto, Morningrain 15 poziom :D Mam nadzieję że będzie wygrywał duuużo mistrzostw tak samo jak mój AQH Nightshadow c:


Na sam koniec zmieniłam kolorek oczu *.*
Jakoś tak z niczego zachciało mi się zmienić koloru oczu xd Sama do końca nie wiem, i nie pamiętam skąd przyszedł mi pomysł zmiany koloru.Chyba dlatego, że moje poprzednie oczy, (brązowe) były bardzo rozmyte, niewyraźne i wydawały się po prostu brzydkie.Więc doszłam do wniosku że zmienię oczy xd Miałam dylemat pomiędzy zielonymi a FIOLETOWYMI.Wybrałam fioletowe (dlatego że lubię fioletowy i chciałam być trochę wyjątkowa).
Gdy już zmieniłam kolor oczu, ruszyłam kupić moje stare blond włosy.Chciałam kupić też makijaż (bo mój obecny mam już prawie od początku gry, a to szmat czasu) ale zabrakło mi 3 SC do makijażu który mi się podobał.Ostatnio mam takie szczęście, o czym wie kilka osób z klubu xD .-. Może doczekam się soboty i 100 SC xD

Łapcie selfika zrobionego przed chwilą :*

Me nowe oczka *.*

 /Aly :3

6 komentarzy:

  1. haha xD Boską fotkę sobie strzeliłaś :D Fioletoocza Alysso xD <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie? Wampir XD Aly będziesz mi się śnić po nocach... A tak serio to fajne oczyska ;-) \ Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone mi się nie podobały xd Będę twoim koszmarem xd I dzięki c:

      Usuń
  3. Nie ty jedyna masz fioletowe oczy. Ja też je mam :) Witaj w klubie :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia