czwartek, 12 listopada 2015

Epona + podziwiana w G.E.D ^^

Heja!
Jak żyjecie? Nie ominęły Was wieści o Eponie? Oglądaliście trailer? To już 18 listopada ^^
Ja się cieszę, bo teraz zauważyłam, bo będą zadania, i jak się wysilę (ale niekoniecznie) to 18 listopada będę miała 18 poziom ^^ Nie mogę się doczekać ^^
Dziś SSO również zamieściło na FB malutką zajawkę.
"Ta trójka tutaj to bracia należący do rodziny Buttergood. Żyją na Maślanym Wzgórzu, a ich rodzina była częścią potężnej arystokracji Epony przez pokolenia. Rodzina posiada swoje mroczne sekrety, którymi kieruje teraz Junior Buttergood. Nie powstrzyma go nic i nikt... Jednak nie wszyscy z rodziny są źli..."
No nieźle ^^ Maślane Wzgórze...

Oglądając wczoraj "Star Stable Show" i trailer Epony, pewne miejsce mi się strasznie spodobało...
Tam musi być stajnia! Jest przepięknie ^^ Jeżeli będzie tam stajnia, to od razu zostanie moją stajnią macierzystą xD

Dzisiaj również wbiłam reputację. Podziwianą, w G.E.D. Robiłam ja dosyć długo. Ale teraz już mam spokój z reputacjami. W zasadzie mogłabym robić reputację w Wydziale Archeologicznym A.A.E, ale nie lubię szukać, i wykopywać tych skałek w Dolinie Ukrytych Dinozaurów.

Miłego wieczoru :*

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Było trudno, ale codziennie robiłam zadania na tą reputację (choć nie zawsze). Od wakacji się z nią męczyłam, ale na szczęście już mogę odpocząć... :)

      Usuń
  2. Trzeba mieć podziwianą aby mieć Epone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie trzeba. Ale trzeba mieć chyba "towarzyską". Nie jestem co do tego pewna.

      Usuń
    2. Trzeba mieć 17 lvl i towarzyską u wszystkich rolników w jarlaheim.

      Usuń
    3. Dodam że w biurze ged w jarlaheim trzeba mieć przynajmniej towarzyską. Potem nagle masz zadanie z domkiem letniskowym i się zaczyna...

      Usuń
  3. Jak można wbić towarzyską w G.E.D w Jerlaheim? Nie umiem żadnego zadania codziennego znaleźć, a mam neutralną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz robić zadania z Hermanem on powie ci o zatrudnieniu sie u pani drake po dostarczeniu już raportu do Hermana Pani Drake daje codziennie po dwa zadania (niestety nie dostajesz za nie pd poniewaz sa one na repke) rozmawiasz ze straznikiem ged (chyba tak on mial) i sprawdzasz 5 innych dostajesz za to okolo 200 reputacji do ged w jarlaheim no i tak codziennie to wreszcie ci sie uda wbic towarzyska (:

      Usuń
    2. A co zrobić jeśli zadanie codzienne się nie pojawiło?

      Usuń
  4. Hej! Mam problem z zadaniami od pani Drake. Mam 17 lvl odblokowane dud ale nie robiłam zadań w jarlahiem. Dostałam zadania od Hermana ale teraz zatrzymało się na tym że mam serduszko u pani Drake ale żadnych zadań codzinnych nie mam. Co mam zrobi?!

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie so zdania codzienne z G.E.D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie trochę dziwne ale jak mogę sobie podnieść reputację w G.E.D chodzi o mniej więcej u kogo mam robić codzienne zadania by ją sobie podnieść

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej bo nie mam żadnego zadania h Hermana i teraz nie wiem co robic

    OdpowiedzUsuń
  8. podobno jak będzię sie miało lubianą w stajni jorvik to reputacja w ged też wzrośnie a przynajmniej pojawią sie zadania

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami jest tak że zadania codzienne u pani drakę masz tylko jeden dzień w tygodniu więc polecam sprawdzać codziennie ja miałam w niedziele

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia