niedziela, 22 listopada 2015

Sekretne miejsca w Eponie! Cz. 2

Hejo!
Przepraszam że wczoraj nie wstawiłam tego posta. Obudziłam się gdzieś koło trzynastej, (oczywiście po południu) a wstałam jeszcze później xD Wczorajszy dzień mi bardzo szybko minął. 
Ale dziś biorę się za napisanie tego posta.
Zaczynamy! 
A, i wybrałam tylko trzy miejsca, które są moim zdaniem trudniejsze w znalezieniu.

 Stary Bunkier

Opis:  Relikt z niebezpiecznych czasów. Dziś słychać tylko fale obijające się o brzeg.

Na mapie:

Jak dojechać?
Wystarczy tylko znaleźć miejsce na mapie, i myślę że będzie dobrze.

 Zapomniany Wrak

 Opis: Owce beczą szczęśliwie na małej wyspie gdzie zawsze świeci słońce.

Na mapie:

Jak dojechać?
Wystarczy znaleźć miejsce na mapie.

Trująca Sadzawka

 Opis: Zakaz kąpieli

Na mapie:

Jak dojechać?
Sadzawka znajduje się niedaleko Księżycowego Sierpa. Ale myślę że wystarczy tylko mapa ;)

Miłego popołudnia! :D

12 komentarzy:

  1. Będzie trzecia część sekretnych lokalizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planowałam trzeciej części. Ale mogę oczywiście zrobić, z pozostałymi lokalizacjami.

      Usuń
    2. Aly wiesz gdzie jest Chlebowa Wyspa i Stajnie Bu....... (coś tam) ?
      Dziękuję <3

      Usuń
    3. Stajnie Buttergood i Winterwell. Kompletnie nie wiem gdzie są. Mam takie przypuszczenia, że w ogóle nigdzie ich nie ma. Chyba że są dobrze ukryte w Eponie... Tym bardziej nie wiem gdzie jest Chlebowa Wyspa.

      Usuń
  2. Zrób, proszę ;). Naprawdę one się przydają. Ty jako chyba jedyna z polskich blogerek dodałaś już listę gwiazdek która jest naprawdę pomocna :D.
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię, zrobię c: Szczerze nie chciało mi się za bardzo szukać gwiazdek, ale zrobiłam to dla bloga, i czytelników oczywiście :D Szukałam do upadłego, robiąc screeny, i zapisując współrzędne. Jak czytam taki komentarz, wiem, że moja praca nie poszła na marne. :)

      Usuń
  3. I dlatego Cię za to lubię, kol mi pokazała tego bloga i od razu mi się spodobał, więc dziękuje Ci za to co zrobiłaś dla czytelników i dla bloga z całego serca :3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Alyssa, stajnie Buttergood i Winterwell są mam je :)
    A chlebowa wyspa też jest też ją mam :)
    Stajnie Buttergood- X.321 Y.23
    Stajnie Winterwell- X.654 Y.898
    Chlebowa wyspa- X.887 Y.889

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się to mało prawdopodobne,gdyż współrzędna X:321, Y:23 jest w DUD (byłam dokładnie zbadać podaną przez Ciebie współrzędną, nic w DUD nie było). Trzech pozostałych współrzędnych nie ma w ogóle na mapie, gdyż współrzędne kończą się gdzieś na 400 iluś tam.

      Usuń
    2. ja widziałam jedną z tych współrzędnych na szarym terenie UH.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia