poniedziałek, 9 listopada 2015

Nowe oferty SC i SR...

Dobry wieczór!
Wiecie już pewnie o nowym terenie, zwanym "Epona"? Nie no, na pewno wiecie. :P
Ale to nie temat dzisiejszego posta. SSO przygotowało dla nas nowe oferty SC i SR, z których jestem strasznie rozczarowana.
Jak ujrzałam te ceny, i ilość SC, to się popłakałam. 
Oferty kupienia SC przez telefon
Wcześniej w opcji kupienia przez telefon było o wiele więcej ofert. Wcześniej zapłacilibyśmy za około powyżej 700 SC, gdzieś ponad 25 zł. Teraz, za 700 SC aż 30 zł. ;w; 
Niby jest jakaś oferta specjalna, ale TYLKO na tydzień...

Obliczyłam sobie coś (choć nie jestem dobra z matmy). To że, gdy były stare oferty zapłaciłabym 11 zł z groszami za aż 369 SC. A teraz nawet nie ma nijakiej oferty. Ale jeżeli chciałabym gdzieś 200-300 SC, musiałabym kupić dwa razy ofertę najniższą. (tą za 6,15) Kupując ja dwa razy, zapłaciłabym 12,30. A to o jednak złotówkę więcej. Na koncie wtedy miałabym 200 SC. A różnica to AŻ 169. Jednak, to ponad 200 SC. A za tylko 300 SC musiałabym zapłacić 18,45 zł (kupując 3 razy SC za 6,15 zł) . A w starych ofertach za 20 zł miałabym coś około 700 SC. Nie wiem jak to jest tam z ofertami SR, ale pewnie tak samo strasznie. Gracze zazwyczaj kupowali SR za niecałe 5 zł. A słyszałam, że jest drożej.
Może nie zrozumiecie tego co napisałam wyżej, ale mam nadzieję że tak. Nie umiem tłumaczyć, szczególnie tej nieszczęsnej matmy... :/

Wiąże się z tym odwołanie konkursu. Jest mi przykro, bo zgłosiło się mniej niż 25 osób, ale miałam nadzieję, że do końca konkursu, jeszcze zgłosi się te parę osób. Osobie która wygrałaby, podałabym kod PaySafeCard. Zostało mi na niej ze 4-5 zł. Idealnie udałoby się kupić 100 SC (w starej ofercie) za 2-3 zł (nie pamiętam dokładnie za ile). No, w double byłoby 200 SC. 
Konkurs musi być odwołany. Nie wiem co ja zrobię z tą kartą PSC, nie mam na co wydać tych pieniędzy które zostały, a chciałam dać je zwycięzcy konkursu. Mówiąc nieładnie, konkurs szlag trafił.

Prędzej czy później, z SSO na pewno będą odchodzić gracze. Ze względu na SR, SC. Głównie ze względu na SR. 
Moim zdaniem, osoby biedniejsze nie będą miały szansy na zakup SR. Ewentualnie będą musiały czekać na kody. Taka jest prawda. 
Jak to ujęła Izabella Mooweb "Za dużo tych zmian. Odnowienie miast, nowe kosztowne konie, i teraz zmiany w ofertach SC". A wkrótce nowy teren, nowa rasa koni... Czy to specjalnie SSO zmieniło oferty SC i SR przed wprowadzeniem nowego terenu do gry? 
Brak mi słów.
Trochę się rozpisałam, ale jednak część graczy jest przeciwna tym zmianom. Ja też. Czytałam komentarze na Facebooku Star Stable, były same negatywne opinie. 

Trzymajcie się, chociaż po tych zmianach, jest trudno...

3 komentarze:

  1. Wiesz, że prawdopodobnie takie ceny będą tylko podczas specjalnej oferty, a poteml wrócą normalne ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe... Pierwszy raz o tym słyszę, ale wątpię w to że stare ceny i oferty wrócą.

      Usuń
    2. Wow, zapamiętałaś ten mój wymysł. xd Tęsknię do starych cen. :(

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia