sobota, 31 października 2015

Look na Halloween B)

Cześć. :v
Jak żyjecie? Dzisiejszy dzień dla mnie, nie jest najlepszy. Musiałam rozwiązać mój klub. Ze względu na szkołę, i naukę. Z tym wiąże się to, że moja aktywność na blogu też może być mała. :x
Przechodząc do tematu posta, zmieniłam fryzurę. Mam teraz krótkie, rude włosy. Moim zdaniem bardziej pasują do Halloween, i do makijażu który zakupiłam.


Rudzielec ^^ Fryzurę kupiłam u fryzjera w Jodłowym Gaju. Z przodu wyglądają doskonale ^^ Z tyłu  niekoniecznie xD
Postanowiłam też dobrać odpowiedni strój do fryzury.
Oto i on:
Może nie jest jakiś  zachwycający, ale mnie się podoba :D
A Wy? Macie niepowtarzalne kreacje na Halloween na SSO i w realu?
Buzie :*

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma już PC. Na początku, myślałam że mnie wywaliłaś xD... Będzie mi brakowało tych spotkań klubowych i wszystkich super osób :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorsz to nie to samo co ty Aly, bez obrazy dla Dorsza. :) Ja też pierwsze co pomyślałam to, ,,Kurde wiedziałam, że kiedyś mnie wywalą, bo nie wchodzę..'' A tu zaraz Dorsz pisze, że rozwiązałaś PC! Zamurowało mnie przed kompem na dobre 5 minut... serio. Teraz tak cicho na chacie... I tak wg to super fryzurka, kiedyś chciałam kupić, ale mi do twarzy nie pasowała. xd

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia