piątek, 16 października 2015

Mały bug z Sekretnym Kamiennym Kręgiem!

Hej!
Wczoraj znalazłam pewien bug, nie wiem czy znalazłam go pierwsza, ale cóż. 
(Niech SSO się strzeże, ja znajduję czasem bugi :P)
Na czym ten bug polega?
Jest on taki sam jak z DUD bez mgły. 
1. Zostawiamy naszego konia na ujeżdżali, w progu wejścia do np. sali "A".
2. Biegniemy na piechotę do WEJŚCIA DO SEKRETNEGO KAMIENNEGO KRĘGU. (nie do DUD, żeby ktoś nie pomyślał xD)
3. Biegniemy po ścieżce, po której się jeździ żeby wejść do kręgu.
4. Gdy wrota się otworzą, wchodzimy do kręgu.
Kamienny krąg nie jest jakoś zaskakująco inny. Nieco kolory są inny. Fiolet nie jest już tak ciemny, tylko jasny. We mgle można dojrzeć drzewa, wodę.




Mała różnica jest. Ten bug nam wiele nie daje, ale daje nam trochę zabawy :P

Teraz przejdźmy do drugiej rzeczy.
Dziś byłam zdumiona, wieścią że blog ma 10 obserwatorów!
Jestem szczęśliwa, i dziękuję.


Z tej okazji (i okazji 3000 wyświetleń) postanowiłam zrobić konkurs. Nagroda to SC.
Musiałabym wszystko jeszcze raz przemyśleć, żeby nie było nieporozumień i żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik. 
Zastanawiam się nad tematem konkursu. 
Chciałabym mieć nowy nagłówek na blogu, ale sama nie mam zdolności graficznych. Więc może zrobić konkurs na najładniejszy nagłówek? (zwycięski nagłówek byłby na blogu, do tego osoba która zrobiła nagłówek otrzymałaby SC).
Czy może konkurs losowy? Żeby każdy miał szansę.
Muszę to przemyśleć. Ale nagrodą będą na 100% SC. 
Wyczekujcie posta z konkursem w najbliższym czasie! 
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Aly czeka cie sesja jak to będzie ten konkurs xd I tam w dole mi to przypomina te wysepki z zamkniętych uh.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kallters się postara i wyśle ci na fxb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. To było straszne... Dziękuję że go usunęłaś. Ja też cię przepraszam, byłam nabuzowana. Możemy się pogodzić. :P

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia