piątek, 23 października 2015

KONKURS!

Hejo :D
Dziś jest fajny dla mnie dzień. Piszę ten post rano. Dlaczego?
W szkole mamy awarię. Pani Dyrektor postanowiła że zwolni wszystkich z zajęć. Ta awaria to skutek głupoty jednego ucznia... Będziemy te piątkowe lekcje odrabiać w którąś sobotę ;w; Ale ja się cieszę, bo mamy trochę dłuższy weekend, i ominął mnie (nie tylko mnie, ale także moją klasę) sprawdzian z angielskiego.

Ale przejdźmy do rzeczy. Tak jak zapowiadałam, tak pojawia się KONKURS!
Konkurs jest losowy.
Co należy zrobić?
Trzeba skomentować ten post, i podać swoją nazwę z gry, i liczbę od 100 do 500.
Przykład:
Alyssa Swordlee, 228
 Myślę że liczb wystarczy.
Wygra osoba która, wybierze liczbę którą wylosuję. (albo wybierze liczbę która jest najbliżej wylosowanej liczby)
To będzie losowa liczba. Wylosuję tą liczbę, za pomocą strony losowe.pl.

Możecie skomentować post z anonima, mnie to nie przeszkadza. ALE LICZBA I NAZWA Z GRY MUSZĄ BYĆ. Jeżeli ktoś na prawdę nie może, napiszcie na mój e-mile zgłoszenie. 
alyssa-lee@wp.pl

Nagroda to 100 Star Coins w double, czyli 200. 

Zgłoszenia można wysyłać do 13 listopada, godziny 23:00. Zgłoszenia po czasie, nie będą brane pod uwagę!
Ogłoszenie wyników 14 listopada.
Jeżeli double będzie tydzień później, no to będziemy musieli czekać.
Macie duuużo czasu na zgłoszenia :P

Mam nadzieję, że ktoś weźmie udział w tym konkursie, lecz nagroda jest mała, ale tylko taką udało mi się załatwić. Obiecuję, że w następnym konkursie (za jakiś czas) nagroda będzie większa. Ale jednak 200 SC piechotą nie chodzi.

I jeszcze jedno. Jeżeli w konkursie weźmie udział mniej niż 25 osób, zastrzegam sobie prawo do odwołania konkursu! 

Osoba która wygra, nie będzie musiała podawać mi hasła czy e-mile. Jedynie będzie musiała skontaktować się ze mną na mój e-mile.
Powodzenia!


Zdjęcia na początek weekendu :P

27 komentarzy:

  1. Blanka Snowfield (znasz mnie xD) 357

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Annabelle Mightylake i liczba 202 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa: Leoni Swiftforce
    Liczba: 222

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata Cathand ( znasz mnie ) i numer ...340

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że już za późno :( ale chcę spróbować :( Przepraszam za kłopot
    Viktoria Cloudgren - 476

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że już za późno :( ale chcę spróbować :( Przepraszam za kłopot
    Viktoria Cloudgren - 476

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia