niedziela, 11 października 2015

Sekretnych miejsc w SSO ciąg dalszy!

Cześć! :D
Wczoraj na rajdzie z Prime Champions, Chloe Yellowwather i Emmy Mousestorm zaprowadziły nas, w dwa sekretne miejsca. Nie mają one nazwy.

Miejsce pierwsze


Opis: brak

Na mapie:

Jak dojechać?

Wjeżdżamy na tą skałę, i po skale jedziemy do sekretnego miejsca. Może nie jest ono takie tajemnicze, ale ja wczoraj byłam tam pierwszy raz. Widoki na Srebrną Polanę są bardzo ładne.

Miejsce drugie 


Opis: brak

Na mapie:

Jak dojechać?
W zasadzie to staramy się dojechać do tego miejsca, posługując się mapką, którą podałam. To miejsce znajduje się we wgłębieniu.

Na przyszłość, nie bardzo umiem wyjaśniać jak gdzie dojechać :P  
To taki króciutki post. Może jeszcze znajdę jakieś ciekawe miejsca. Ale to kiedyś.
A, i jeszcze jedno. Dziękuję dziewczynom że pokazały klubowi (i mi :P) te miejsca.

Mój mąż (xd) Krowi Krów Was pozdrawia! xD

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia