sobota, 10 października 2015

Shire i wiele więcej! c:

Hej :D
Przepraszam (znowu) że przez ostatni czas nie dodawałam postów. To z braku czasu. Też trzeba się przygotować to pierwszych sprawdzianów, kartkówek...

We środę SSO dodało piękne shire.


Kasztanowaty będzie mój *.*
Ale, zastanawiam się czy nie poczekać na nowe maści... 
Shire są największymi końmi (jak na razie) w SSO. Fryz przy shire jest chudziutki, i niski.

Trochę ze wczoraj...
Wczoraj, jak zwykle w piątki siedziałam na SSO do późna. Nie aż tak bardzo, bo tylko gdzieś do 11 w nocy.
Jakoś wzięło mnie na robienie zdjęć. :P
Piękne *.*



Paczadła *.* xD


Wejście do DUD :O Jest bielutkie, a wokoło jest ciemno :P

Prawie DUD bez mgły. Mgła u mnie w DUD bardzo wolno się wyświetla (?) xD
 
A, i jeszcze jedno. Dziękuję bardzo za 3100 wyświetleń! <3
Chciałam 3000, ale jest o 100 więcej! Dziękuję! :*


Miłego dnia :D

3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia