czwartek, 15 października 2015

Halloween? *.*

Hej!
Pewnie większość z Was zauważyła już zmiany na głównej stronie SSO. Obrazek z Halloween, i logo zostało zmienione na ciemnofioletowe. 
Halloween tuż tuż, więc w następnej aktualizacji mamy się spodziewać zadań z Halloween?
Zobaczymy, ale ja byłabym zadowolona gdyby jednak te zadania były. 

Obrazek mi się bardzo podoba *.*
Wiem już dzisiaj że w czasie Halloween można zmienić makijaże, na takie właśnie w tym typie.
Znalezione obrazy dla zapytania star stable makijaże na halloween
(zdjęcie z Google grafiki)

 Ja nie mogę się już doczekać ^^ Chce mieć Halloween tu i teraz! xD
Jeszcze trochę może wytrzymam. TROCHĘ.
Miłego wieczorku! :)))

1 komentarz:

  1. Aly! D: Mam problem ze Star Stable :C Nie działa mi więc nie będzie mnie na razie na rajdach i w ogóle... Zrobię na razie inne konto bo tylko na moim mi nie działa -_-

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia