poniedziałek, 16 listopada 2015

Profesor Hayden + podziwiana w Wydziale Archeologicznym A.A.E

Hej!
Poznajemy kolejne osoby, które spotkamy w Eponie. 
 "Kolejny Profesor w naszej fabule. Tym razem Hayden.
Człowiek ten ma tylko jeden zestaw przyjaciół. Insekty. Nie ma czasu dla nikogo innego, nie licząc jego ulubionego zwierzaka - Alberty. Jest szczęśliwy tylko wtedy, kiedy jest nieszczęśliwy i cały czas powtarza, "Kiedyś dobrze się bawiłem... Było OKROPNIE" "
 Pewnie zadania z nim będą raczej wesołe. Epona już we środę! ^^

Wczoraj dokończyłam ostatnią reputację. Mianowicie zostałam podziwiana w Wydziale Archeologicznym A.A.E. Była to reputacja którą zrobiłam najszybciej ze wszystkich reputacji. Wbiłam ją w zaledwie 4 dni! ^^ Byłam (w tym wydziale) "popularna", miałam tylko około 4200 pkt. reputacji. A dziś już mam 6000 :)
Jedyną skazą, którą widać na moim profilu to, to że jestem "lubiana" w Klubie na plaży Fortu Pinta. (Ta reputacja była do zrobienia w wakacje, a mnie nie chciało się jej robić)

Czekam na reputacje w Eponie xD Tak naprawdę nie lubię robić reputacji, ale muszę (no nie muszę, ale chcę...)
Miłego wieczoru! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia