piątek, 20 listopada 2015

Sekretne miejsca w Eponie! Cz. 1

Cześć! 
Tak jak pisałam w poprzednim poście, tak dzisiaj wstawiam zdjęcia z sekretnych miejsc w Eponie. 
Policzyłam że jest ich około trzynastu, ale może okazać się więcej. 

Kotlina Strażników
Opis: Potężny pomnik koni spogląda groźnie na odwiedzających kotlinę. Piąta statua istniała, ale została zniszczona wiele lat temu.
Na mapie:

 Jak dojechać?
 Zjeżdżamy z głównej drogi (pokazanej na mapie, widocznej po prawej stronie tego zdjęcia), i jedziemy mniejszą ścieżką w górę, nie zbaczając z trasy. 

 Ruiny Starej Świątyni
 Opis: Nie wiadomo komu świątynia została poświęcona.

Na mapie:

Jak dojechać?

Wjeżdżamy na płyty (?) po "Wielkim Wybuchu" (od strony Scotta Buttergood'a) i kierujemy się na przód. Do momentu kiedy jest taka platforma "wbita" w skałę (pierwsze zdjęcie). Musimy na nią wskoczyć, i wskoczyć na jeszcze następną. Łatwo jest spaść na dół, albo gdzieś utknąć, więc trzeba zachować ostrożność. Gdy będziemy na krańcu platformy, półki skalnej (nie wiem jak to nazwać) zeskakujemy na ziemię, i wytyczoną dróżką jedziemy do świątyni.

 Lustrzane Klify
 Opis: Kiedy słońce wędruje po niebie, światło odbija się od skał tak mocno, że musisz zasłonić oczy...

Na mapie:

Jak dojechać?
Lustrzane Klify są tuż za Stajnią Nowej Grani. Myślę, że nie będzie problemu, żeby tam dojechać :)

Zrujnowane Wejście

Opis: W cieniu fortu, nad linią wybrzeża.

Na mapie:

Jak dojechać?
Zjeżdżamy z drogi do Fortu Maria. Jedziemy po drodze ze skały. Dróżka się w pewnym momencie zakończy, wtedy trzeba będzie zeskoczyć, i dojechać do celu.

Może ten mój mały poradnik nie jest dokładny  (przynajmniej mi się tak wydaje) ale mam nadzieję że pomogłam. Intryguje mnie to, gdzie mogą być Stajnie Winterwell, albo Buttergood. Przeszukałam całą Eponę, ale ich nie znalazłam... Może Wy wiecie gdzie są wyżej wymienione stajnie? 
Jutro wstawię drugą część sekretnych miejsc.

Do zobaczenia! :D

2 komentarze:

  1. No no, Aly. Sporo tego. xd Ale jak wiesz, sama wole szukać. xd


    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kolejne miejsce (nwm czy sekretne): jaskinia piratów, da się tam dojechać z zachodniej epony i niedźwiedziego przylądka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia