niedziela, 26 lipca 2015

Droga Starego Króla i Forntornet_Name!

Witam Was w dzisiejszej krótkiej aczkolwiek fajnej notce c:
Kilka dni temu postanowiłam odwiedzić Drogę Starego Króla.Udało mi się przejść przez ruiny.
Potem prostą drogą doszłam do mostu, oczywiście mostu z przerwą .-.
Ale i tak zeszłam na dół c: Za pomocą Bandicama c:
Odkryłam również lokalizację "Forntornet_Name"...



Ta wieża/budowla bardzo mnie zastanawia...Może ktoś jest tam zamknięty?Czyżby Anne?Tak jak Linda w zamku Srebrnej Polany?No przecież raczej nie księżniczka xd Ale... Może ... no nie wiem.
Średnio mi to pasuje, bo gdzie byłby Concorde (koń Anne)?
Jest mnóstwo pytań, a odpowiedzi brak.

Co myślicie?Macie jakieś teorie?Napiszcie w komentarzu!

/Aly c:

8 komentarzy:

  1. Mam pytanie nie o poście, tylko o blogu.
    Jak dodałaś te Mistrzostwa i ten obrazek i to Starstable Online u góry?
    A co do bloga to superowy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Układ > dodaj gadżet > i wybierasz gadżet "Obraz" ;) Dzięki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Jeju, całkowicie nie wiem, co o tym myśleć. Wydaje mi się, że Anne tam ma. Chociaż z tą księżniczką to nie taki zły pomysł, w końcu to Droga Starego Króla, jeśli w nazwie w ogóle chodzi o takiego prawdziwego króla. Może trzyma tam swoją córkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D W zasadzie nic o tym nie wiemy.Jeżeli trzymałby tam swoją córkę, a my miałybyśmy ją uwolnić to pełniłybyśmy trochę rolę księcia :') i to jest straszne xd

      Usuń
    2. Aż przypomniiał mi się jeden z odcinków Bibliotekarzy xDD

      Usuń
  4. Świetny post, świetny blog, dodaję do listy ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A i jeszcze bardzo estetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurwa, przecież to jest teraz dostępny teren w grze xD
    Ale ten czas zapierdala...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia