sobota, 25 lipca 2015

Tajemnicze miejsce w DUD! :o

Cześć.
Dzisiaj już drugi raz odwiedziłam piękne miejsce w DUD.Do tego miejsca można się dostać przechodząc przez płat lodu koło Nica.

Za tym lodem jest naprawdę ładny świat c:

Na początku normalna droga w stylu DUD.Ale za rogiem... xD

Świat staje się o wiele cieplejszy i przyjemniejszy c:

Dalej niestety nie można przejść, bo jest bariera której nie da się pokonać.Próbowałam dużo razy przedostać się na drugą stronę, ale się nie udawało.
Bardzo mnie ciekawi co jest za barierą.Może lokalizacja "Nie wszystko ukryte jest w kościach"?

Naprawdę bardzo ładne miejsce c:





tak z innej beczki, dziś zmieniłam make-up xD
Zdjęcie zrobione właśnie w tym ładnym miejscu, z nowym makijażem B)


10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu, aż normalnie muszę się tam przejść. :D Fajnie tam. :D
    Ciekawi mnie co z tym potem zrobią. x3 O ile w ogóle coś z tym zrobią. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam już od jakiegoś czasu ten bug, ciągle próbuję przejść tę ścianę i nie mogę, a podobno można ją przejść. >,<

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby tam wejść to robiłaś Buga z centrum ?

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest Pandoria!!!! #KalltersPanic

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie wyskoczył napis, że to miejsce jest zablokowane >.< Ale warto próbować :ppp

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia