poniedziałek, 5 października 2015

Tajemnicza tabliczka :O

Hej. 
Przepraszam za to że ostatnio nie było postów, ale jakoś nie miałam na nie tematów.
Mimo że pewnie jakieś były, to nie mogłam się zebrać i zabrać się za napisanie czegokolwiek (totalny leń ze mnie)...
Ale wczoraj wieczorkiem gdy jeździłam po całej wyspie i robiłam wyścigi żeby zarobić SJ (Szylingi Jorvik)
zauważyłam coś ciekawego.
Mianowicie jakąś "tabliczkę" nad wejściem do piwnic (piwnic? chyba xd) Winnicy.


Nie mam pojęcia co to tak dokładnie jest. Wydaje się że tam jest napis, bo raczej jest.
Trudno stwierdzić co to ma znaczyć.
Gdy podjechałam bliżej, ta tabliczka znikła, wszystko się wyostrzyło.A zamiast tablicy pojawiły się dwa okna xD


Może szykują się nowe zadania? Odnowiona Winnica? A może po prostu błąd w grafice?
Miłego późnego popołudnia :* :P

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia