niedziela, 27 września 2015

Efekty dodatkowe i (nie)zwykła grafika - porównanie

Hej c:
Tak jak pisałam we wcześniej, późnym popołudniem (jest już wieczór) miał ukazać się post. I co? Jest!
W SSO można wybrać sobie grafikę. (nie wiem jak mam to ująć xd)
Od wczoraj zbierałam materiały na ten post.

Co do tych "nazw" obu grafik (efekty dodatkowe i (nie)zwykła grafika) mam wątpliwości. 
Nie wiem czy ona mają jakieś konkretne nazwy. Nie znam się. Proszę to uszanować, i jeżeli ktoś wykryje jakiś błąd to proszę mnie nie hejtować. Nazwałam to tak sobie, żeby było mi łatwiej napisać post!
Jak widzę hejty, to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.


Po prawej mamy "efekty dodatkowe" a po lewej "(nie)zwykłą grafikę". Jest różnica? No pewnie.
W efektach dodatkowych barwy są nieco cieplejsze niż w (nie)zwykłej grafice.
W (nie)zwykłej grafice zdaje mi się że jest jaśniej, i wiele rzeczy jest wyostrzonych. 


Tutaj po prawej mamy (nie)zwykłą grafikę, a po lewej efekty dodatkowe.
W (nie)zwykłej grafice widać wyostrzone kontury liści na drzewach. Widać że liście są o wiele jaśniejsze.


Po prawej są efekty dodatkowe, a po lewej (nie)zwykła, niezwykła grafika.
Po prawej jest ciemniej, a po lewej jaśniej.



Gdy w DUD jest jasno (np. w dzień a nie wieczorem xd) mgła w zwykłej grafice wydaje się być szara, i przejrzysta (więcej widać) a w efektach dodatkowych niebieska.


Tutaj u góry efekty dodatkowe a u dołu zwykła grafika.
Widać różnicę? Różnica jest oszałamiająca!
W zwykłej grafice wydaje się że jest ciemniejsze niebo.
W zwykłej grafice barwy są moim zdaniem chłodniejsze. Kolory są wyostrzone.


Piasek w zwykłej grafice wydaje się być nie żółty, a szarawy. (dół) Woda zyskuje inne barwy.
W oddali, góry są wyostrzone. Czasem wydaje mi się że w zwykłej grafice jest trochę szaro, buro i ponuro, gdyż jednak te barwy/kolory są zimne.
W efektach dodatkowych barwy są cieplejsze. Woda i niebo mają zupełnie inny kolor.

Jak zmienić sobie grafikę?

Naciskamy "ESC" na klawiaturze, z panelu wybieramy "Opcje".
Zaznaczamy albo odhaczamy "Efekty dodatkowe".

Ja gram na (nie)zwykłej grafice. A wy? Może zmienicie sobie teraz na inną? c:

:*
PS. A tak z innej strony - chcecie abym coś tydzień wstawiała post z porównaniem?
Porównywałabym np. konie... i wiele więcej rzeczy, ale musiałabym nad tym pomyśleć.

1 komentarz:

  1. Aly się nam rozpisała ^^ Ciekawy pościk, a skoro sb zmieniłaś stajnie to teraz zwiedzaj xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia