piątek, 11 września 2015

Wodospad! ^^

Hey :>
Byliście może już w wodospadzie w Valedale? Ja wczoraj kolejny raz tam byłam.

Na miejscu spotkałam Nadię Dogdotter. Naprawdę bardzo ładne widoki na Valedale i kawałek Głuchych Lasów.





Jak ktoś nie wie jak tam dojechać, to teraz służę pomocą ^^
Jedziemy do tej "kryjówki" (no ostatecznie czegoś tam xD) Dark Core, i przeskakujemy nad tym cementem (czy co to tam jest xd)

Jedziemy po skale w górę. Musimy podjechać w miarę daleko i zjechać ostrożnie i powoli w dół, do wodospadu.

To nieco krótki post (nawet i za krótki :c), ale nic innego nie mogłam wymyślić.
Do następnego posta :*

1 komentarz:

  1. Wielkie, przeogromne thx! Ten post sprawił, że jesteś już dla mnie świętą na SSO! Od 2 miesięcy próbuję się tam dostać xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia