poniedziałek, 28 września 2015

Podwójne urodzinowe Star Coins! + Zmiana mojej stajni c:

Cześć <3
Dziś SSO zrobiło nam niespodziankę i mamy podwójne SC. (Star Coins)
Oferta podwójnych SC kończy się w środę 30 września o godzinie 9:00.

Podwójne Star Coins

Kupujecie SC albo SR? Ja raczej nie :c

Dzisiaj, konkretnie przed chwilą, zmieniłam stajnię macierzystą. 
Jest nią teraz Stajnia Valedale, a nie Farma Steva.
Kiedyś miałam stajnię w Stajni Jorvik, ale jakoś nie przypadło mi to do gustu...
Dziś postanowiłam zmienić stajnię, i to zrobiłam. Może to nie jest ważne wydarzenie ale zmieniam stajnię raz na rok xD Pewnie i tak wrócę na FS (Farmę Steva - Stefana), ale na razie nic pewnego.
Dlaczego akurat Valedale?
Zmieniłam też stajnię bo większość osób ma stajnię na Farmie. FS to takie centrum, wszędzie blisko.
No że dużo osób ma tam stajnie to może oznaczać tylko jedno - LAGI, których nie znoszę...
Na FS mam 10 FPS (tak 10... Z tego powodu pewnie że mam wolny internet, i stary laptop :c) a w Valedale już 20. (jakby ktoś nie wiedział, FPS to szybkość gry c:)
Przeszkadzały mi również tłumy na padoku. Czasem był tłok ludzi i oczywiście lagi. Lubię tam stać, można spotkać fajnie osoby, znajomych.
Ja lubię Valedale, kojarzy mi się z całą magią Jorvik. (Aideen, Jeźdźcy Dusz, Pandoria, Krąg Druidów)




:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia