czwartek, 24 września 2015

Urodziny Star Stable. Dzień 1

Hej!
Dzisiaj rozpoczął się pierwszy dzień świętowania urodzin Star Stable.
Dziś SSO udostępniło nam nieco krótki ale fajny filmik.
Obejrzyjcie! (są polskie napisy)


W czterech (o ile dobrze zapamiętałam) balonach jest brokat (xd) i karteczka z kodem. Kod który można zobaczyć na filmiku to Silverglade. Pozostałe to pewnie GoldenHills i DinoValley. Jednak te kody zostały odkryte wcześniej. xD Ja je już użyłam kilka dni temu. Wszystkie mi działały. Ale jest czwarty kod. Jaki to kod może być? HarvestCounties? Raczej nie, bo gdy wpisywałam trzy pozostałe kody, próbowałam wpisać inne nazwy, i HarvestCounties nie działało. Ale kto kto wie czy teraz ten kod nie będzie aktywny? Teraz do głowy przyszła mi myśl, że ten kod może brzmieć "JorvikCity"... Dlaczego? Zajrzyjcie do poprzedniego posta, jeżeli nie wiecie :)

Jeszcze zapomniałam czegoś dopisać do poprzedniego posta. Skoro będzie nowy teren, to będą nowe zadania. Z czym to się wiąże? Z wprowadzeniem 18 poziomu! (na szwedzkim serwerze pewnie już 19 xD)

Ponadto wczoraj, (też zapomniałam dopisać do wczorajszego postu xd) zostałam podziwiana u Bobcats c:



Zostało mi tylko wbicie reputacji w G.E.D i w Wydziale Archeologicznym A.A.E, ale jakoś nie kwapię się do robienia reputacji z Wydziałem Archeologicznym xD
Ja czekam na kolejne wieści od SSO, głównie na temat nowego terenu.
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia