wtorek, 22 września 2015

Kolejne zmiany!

Cześć :D
Wczoraj, wieczorkiem, postanowiłam że zmienię makijaż. Zmieniłam makijaż na zupełnie inny, niż miałam dotychczas. Zmieniłam makijaż, i doszłam do wniosku że moje proste brązowe włosy nie pasują mi do mojego makijażu. Więc fryzurę też zmieniłam. :D Jeździłam od fryzjera z fryzjera, w poszukiwaniu nowej fryzury. I znalazłam. Moje nowe włosy średnio mi się podobają, bo nigdy nie miałam takich "kręconych" włosów, miałam tylko proste. Wolałabym żeby te włosy były brązowe, ale no cóż xD




Jest lepiej czy gorzej? Sama siebie nie poznaję xD Moja twarz wygląda zupełnie inaczej niż wcześniej.
A wy też tak często zmieniacie wygląd? A może jeszcze częściej? xD
Buziaki :*******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia