środa, 23 września 2015

Wielkie zajawki! :D

Hej!
Dziś środa, oczywiście są aktualizacje, ale nie tylko... SSO udostępniło nam masę zajawek!

Wiemy że będzie prowadzenie konia! Mi prowadzenie konia nie jest potrzebne. W zasadzie do czego one jest potrzebne? Zastanawiam się czy dobrze to będzie wyglądało...
Będą nowe dwie rasy koni! Na filmiku który obejrzałam w aktualnościach widziałam prawdopodobnie shire, albo po prostu jakiegoś konia zimnokrwistego.
A najważniejsze, NOWY TEREN!

Całkowicie nowy teren do odkrycia!


Jak zobaczyłam to zdjęcie to zamarłam xD Czyżby Miasto Jorvik?!
Spodziewałam się czegoś innego, np. czegoś w stylu spokojnych dróżek takich jak na przykład w Srebrnej Polanie i ogólnie spokojny teren... A tu domy, ulice... Zapowiada się ciekawie. Zobaczymy. Pewnie będą nam przedstawiane osoby które będą na tym terenie, ile będzie zadań... Tak jak z DUD xD
Miasto Jorvik jest mniej-więcej gdzieś gdzie jest Jorvik City Plaza... Ale, te domy ulice mogą być równie dobrze w UH! To w oddali, ten budyneczek na wzniesieniu przypomina mi trochę obserwatorium. Ale no nie jestem pewna xd Dadzą nam samochody do jazdy po ulicach? xD Każą zdawać na prawo jazdy? xD

Więcej szczegółów podamy wkrótce!


Wygląda na biuro G.E.D... Kontynuacja zadań z G.E.D? O.o

Do tego jeszcze oczywiście czwarte urodziny Star Stable!

Czas na czwarte urodziny Star Stable!

Świętowanie urodzin zaczyna się już jutro!

Ja czekam na Halloween, bo najbardziej lubię to wydarzenie w SSO, ale też jakoś właśnie od wydarzenia z Halloween zaczęłam grać w Star Stable. Brałam udział w tym cudnym wydarzeniu, było trochę mrocznie, ale zarazem SUPER!

https://www.starstable.com/gfx/news/127/pumpajakt.jpg

Pamiętacie polowanie na dynie w piwnicach zamku? Ja tak!
Ja nie mogę się doczekać! SSO trzyma nas w niepewności xD
Buzie :*

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia