sobota, 5 września 2015

Powrót! ;D

Hej :D
Na początku przepraszam że nie napisałam (i jakichkolwiek postów) tego opowiadania, ale nie miałam siły ani chęci przez szkołę :c

Dzisiaj udało mi się normalnie zainstalować na nowo SSO! c:
W komputerze mam wolny internet, ale w tablecie już 4G.Trochę pokombinowałam, i do szybkiego internetu w komputerze wystarczyło tylko USB c: SSO zainstalowało się w gdzieś 10-15 minut.Byłam pod wrażeniem, że tak szybko się zainstalowało. C:

Cieszę się, bo już długo mnie na SSO nie było, i nareszcie mogę się zająć moim klubem.
Dziękuję osobom które nie odeszły z klubu, i cierpliwie na mnie czekały <3


Jak tam? Zrobiliście już zadania z wężami?
Ja czekam na jutro, bo na dziś już zrobiłam serię zadań c:


Dzisiaj chwilę pograłam na miodku, potem przeniosłam się na ciastko c: A jakoś tak xd
Zdjęcie zrobione przed chwilą c: Mina mojego morgana [*]

Jakby ktoś chciał mnie zobaczyć, to będę dziś na mistrzostwach o 20 w DZW (Dolinie Złotych Wzgórz ;p), na ciachu (cookie valley)


Mam teraz prośbę do moich czytelników (o ile w ogóle ich mam :p) i mały koncert życzeń xD
Zostało niecałe 900 wyświetleń do 3000. Byłabym wdzięczna za wbicie 3 tyś. wyświetleń (w ciągu kilku tygodni), może udałoby mi się zorganizować konkurs (na SR i SC), w podzięce za te wyświetlenia.
I fajnie byłby gdy bloga będzie obserwowało 10 osób c: W tej chwili obserwuje go 9, więc tylko jednej osoby brakuje ;P

A więc to koniec tego posta, napisałam wszystko o czym planowałam napisać.
Buziaki ode mnie dla Was :*

1 komentarz:

  1. Ja ci chyba ze 4 wyświetlenia na dziś wbiłam xd Mam małą prośbę Aly. Mogłabyś usunąć mojego bloga z listy? Chcę go usunąć, tak dziś mam dzień na usuwanie... :p A jak chcesz to możesz wrzucić mój nowy, ale on nie o SSO. Daję adresik:
    http://reading-my-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia