wtorek, 8 września 2015

Wczorajszy dzień i trochę dzisiejszego + nowa aplikacja z pulpitu!

Cześć c:
Wczorajszy dzień dla mnie był trochę zamieszany... Ale było fajnie!
Przeniosłam się na ciastko, i na ciastku zostaję! :D Razem ze mną przeniosła się Iza (Izabella Moonweb).
Informuję iż mój klub jest w rozsypce, i pozostaje zawieszony do pewnego czasu. Dzisiaj sobie myślałam czy klub nie zacząłby działalności na ciachu.Ale musiałabym stworzyć "biznesplan" xDDD
Podczas wczorajszego treningu z Marblefalme, co jakiś czas robiłam zdjęcia c:









Po treningu trochę czasu spędziłam jeszcze na miodku.Potem przeniosłam się z Izą na ciastko, a tam robiłyśmy różne rzeczy xD













Wiecie już że szykuje się nowy launcher? Obejrzycie filmik! Mnie osobiście bardziej podoba się ten którym się aktualnie logujemy, czyli stary. Mam nadzieję że nie będzie żadnych problemów z logowaniem.


Pozdrawiam Juni Shadowbaker która dziś mnie zaczepiła na Farmie Steva i mówiła że blog jest super *.*
Jest pierwszą osobą która mnie zaczepiła i to powiedziała xD
Buziole :*

2 komentarze:

  1. A my z PC ne mówiłyśmy ci, ze świetny blog? Foch xd Biznesplan na klub prawie gotowy ne? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówiłyście D: Powolutku jakoś damy radę xd wierze w nas :)))

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia