środa, 9 września 2015

Ciemność nastała... XD

Cześć <3
Dzisiaj postanowiłam zrobić buga :p Polega on na tym że wszystko w SSO staje się czarne xD
Jak go zrobić? To taki sam bug jak z lataniem, tylko nie idziemy do fryzjera, tylko do butiku w Miasteczku Srebrnej Polany.




Podczas przejażdżki kilka razy przejechał mnie kombajn xD


Ledwo do Winnicy dojechałam

Targ koni pod ziemią xD
Mały, ale ciekawy bug. Łatwo się zgubić, i gdzieś utknąć, co mi się przytrafiło gdy jechałam na ujeżdżalnie xd Musiałam się wylogować D:
A gdy robiłam screen i zrzucałam SSO na pasek żeby wkleić screen do painta, a potem znowu wchodziłam na SSO robiło się jeszcze ciemniej niż było xD
Buziaki dla Wszystkich moich czytelników :***

5 komentarzy:

  1. To mój ulubiony bug. ;p Zrób jeszcze raz buga to ci zrobię screeny jak pływasz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego buga? Ale że jak i gdzie pływam? xD

      Usuń
    2. Jak z tym bugiem wejdziesz do wody to inni będą widzieli jak stoisz w wodzie xd I buzie przed ekranem takie: O.O Corze już zrobiłam screeny, poszukaj na blogu. :)

      Usuń
    3. jak coś to ja Cora xd ztraciłam hasło do konta gmail >.<

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia