niedziela, 6 września 2015

DUD bez mgły :3

Cześć :>
Zapewne część z Was zna już bug z DUD bez mgły... Jest pięknie? Oczywiście!
Jeżeli jeszcze nie zrobiliście tego buga, to koniecznie musicie! :D
Zdjęcia z wczoraj.




Potem gdy trochę pojeździłam, próbowałam się dostać w góry, żeby zobaczyć Przepaść Popiołów.
Spotkałam tam Cadance Snowdotter, która też się próbowała tam dostać. :D (potem przestała się do mnie odzywać i mnie ignorowała :( ;-; )

Skąd wiem jak się tam dostać?
Otóż oglądałam na YT filmiki Corinne Misthill. Ma super filmiki o Przepaści Popiołów! To była na prawdę trudna wspinaczka xD



Dzisiaj mnie coś wzięło na zmiany. Zmieniłam kolor włosów, i kupiłam nowe ubrania.Rzadko kupuję jakieś ubrania, bo i tak chodzę tylko w jednych xD Z chęcią zmieniłabym makijaż, ale brak mi SC :p


Dziś też wybrałam się do DUD i też zrobiłam bug.





Nie dość że widoki piękne, to ten tajemniczy wulkan O.o



Domek xD



Takie są te moje wycieczki xD
Jakby ktoś chciał ze mną gdzieś jechać, to chętnie pojadę :)))
Co jak co, ale moim zadaniem te góry to nie obszar zamknięty (są one na mapce normalnie narysowane, ale no że są widoki na zamknięte obszary no to nie moje wina :p). Dostać się tam nie jest łatwo, ale jak się ma umiejętność to można dosyć szybko.
Gracze są teraz na tyle sprytni, że można dostać się wszędzie. A jeżeli ma się głowę tak jak np. Corinne Misthill, to można wymyślić takie sprytne bugi. Już i tak za niedługo będzie nowy teren.

Podoba Wam się DUD bez mgły? Moim zdaniem jest piękniejsze, można dojrzeć więcej rzeczy, ale te z mgłą jest bardziej tajemnicze i to czyni DUD naprawdę super. :)

2 komentarze:

  1. Taa, dziś znowu robię sb spacerek xd Musze trochę pozwiedzać :p Wczoraj przed tym lapkiem to pewnie sobie myślałaś ,,Boshe, ostatni raz z nią gdzieś pojechałam..'' xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było aż tak źle ... :P xd Jak powiedziałaś że już musisz iść, to ja sobie pomyślałam "ucieka ode mnie, nie chce się jej ze mną grać" xD

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia