sobota, 19 września 2015

Tajemnicze krany xD

Cześć c:
Dziś zebrałam się na napisanie postu po kilku dniach.
Poruszę dziś temat - kranów xD
Jakiś czas temu robiąc reputację w G.E.D zobaczyłam zielony kran w ziemi. Wcześniej (chyba xd) go nie widziałam. Zobaczyłam też kran na farmie Dewsów. (na Zapomnianych Polach). We środę zobaczyłam kran w odnowionym FP. W FP go wcześniej nie widziałam, i chyba go tam nie było. No wiadomo, mogą być to zwykłe krany dla "ozdoby" xD Ale może będą jakieś zadania?
Jest to dla mnie dziwne że 2 znajdują się w UH, a jeden w FP xd Może tych kranów jest więcej?
Co wspólnego ma FP z UH? Nie wiem, za bardzo nie chce mi się główkować xD




Co myślicie o nijakich "kranach" ? xd






Przeprowadziłam ankietę.Bodajże 19 osób w niej zagłosowało. Jestem zadowolona z wyników ankiety, bo jednak ktoś czyta tego bloga xD Większa część osób uznała że blog jest super :) Ale jedna osoba uznała że nie :) (pozdro dla tej osoby :D)


Papa :*

2 komentarze:

  1. Mnie też to zastanowiło... Ps. Sory, że się tak bez słowa wylogowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też to zastanowiło... Ps. Sory, że się tak bez słowa wylogowałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia